Google Ads to największa wyszukiwarka na rynku, docierająca do ponad 75% internautów. Jeśli więc zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów, to reklama Google Ads jest zdecydowanie dla Ciebie.
Co to jest reklama Google Ads? Google Ads umożliwia reklamodawcom wyświetlanie reklam na stronach Google i jego partnerów wyszukiwania. Jest to bardzo skuteczna metoda promocji Twojego biznesu, produktów i usług. Usługa ta, wprowadzona po raz pierwszy w 2000 roku, stała się najpopularniejszym obecnie programem reklamowym online. Jest to system pay-per-click, który pozwala na wyświetlanie reklam, gdy pewne słowa kluczowe są wyszukiwane. Użytkownik, który kliknie na reklamę jest przekierowywany do Twojej witryny lub strony docelowej, gdzie może dowiedzieć się więcej o Twojej firmie lub dokonać zakupu.
Aby korzystać z tego rozwiązania, musisz tylko zarejestrować się w Google i założyć konto Ads online lub przez telefon. To szybkie i proste rozwiązanie. Z łatwością i pewnością będziesz mógł zarządzać wieloma kampaniami jednocześnie.
AdWords posiada jeden z najbardziej zaawansowanych algorytmów na świecie, który dopasowuje reklamy do odpowiednich wyszukiwań. To właśnie sprawia, że jest on tak skuteczny zarówno dla firm, jak i wyszukiwarek. Kiedy ktoś wpisuje słowo lub frazę, która wyraźnie odnosi się do Twojej firmy.
Głównym celem Google Ads jest wyświetlanie odpowiednich reklam dotyczących Twojej firmy, produktu lub usługi przed właściwą publicznością. Jeśli chcesz to osiągnąć, musisz:
Zdefiniować swoją grupę docelową – wiedzieć, kim są Twoi potencjalni klienci
Zdefiniować czego szukają – wiedzieć jakich słów kluczowych używają podczas wyszukiwania produktów/usług.
Definiować, gdzie się udają podczas wyszukiwania – wiedzieć, jakie strony internetowe odwiedzają podczas poszukiwania produktów/usług.