Czym jest monetyzacja na YouTube?

Monetyzacja na YouTube to prosty, dwuetapowy proces. Po pierwsze, musisz być w dobrej kondycji z firmą i spełniać ich kryteria, aby zostać partnerem. Kryteria obejmują posiadanie co najmniej 10 000 subskrybentów i 4 000 godzin czasu oglądania zgromadzonego w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a także inne kryteria, które muszą być spełnione przed przyjęciem do Programu Partnerskiego YouTube. Po uzyskaniu dobrej pozycji, istnieją dwa sposoby zarabiania pieniędzy poprzez monetyzację YouTube:

Krok 1: Możesz włączyć reklamy na swoim kanale i pozwolić YouTube na uruchamianie reklam przed odtwarzaniem Twoich filmów lub w trakcie ich oglądania za pomocą adnotacji lub kart. W zamian za tę możliwość wyświetlania reklam na Twoim kanale, otrzymujesz część przychodów z reklam generowanych z wyświetleń Twoich treści.

Krok 2: Jeśli Twoja publiczność jest wystarczająco duża, możesz sprzedawać sponsoringi dla swoich filmów bezpośrednio firmom, które chcą dotrzeć do Twoich widzów. Nazywa się to sprzedażą bezpośrednią i płaci się na podstawie liczby wyświetleń każdego filmu.

Jeśli zdecydujesz się na zarabianie na swoim koncie za pomocą reklam lub sprzedaży bezpośredniej, ważne jest, abyś rozumiał, kto posiada prawa autorskie do treści, które przesyłasz do YouTube. Więcej wskazówek znajdziesz na stronie http://adverther.pl/